महंगो तर स्टाइलिस


काठमाडौं भदौ ११
युवा रोजाइमा कस्तो वाइक पर्छ थोरै इन्धनमा लामो दुरी चल्ने वा सस्तो तर युवाको रोजाइ फरक छ । महंगो होस् ुनो प्रब्लमु तर स्टाइलिस र रेसिङ वाइक हुनुपर्छ ।

गत आर्थिक बर्षमा अहिलेसम्मकै वढी मोटरवाइक विक्री भएको नेपालमा युवाको रोजाइमा स्टाइलिस वाइक पर्ने गरेको छ । ुयुवाको रोजाइ मूल्यमा भन्दा स्टाइल हुने गरेको छु यामाह मोटरसाइकलको अधिकृत विक्रेता मोरङ अटो वर्कसका प्रमुख कार्यकारी विष्णु अग्रवालले भने । गत बर्ष नेपाली बजारमा ८० हजार वाइक विक्री भएको थियो ।

मूख्यगरी होन्डा हिरोहोन्डा बजाज यामाहालगायत ब्राण्डको वाइक विक्री हुने गरेको नेपाली बजारमा युवा वर्ग मूख्य उपभोक्ता हुने गरेका छन् । गत बर्ष २० हजार मोटरसाइकल विक्री गरेको यामाहाले ुयंङहर्टु लाई आफ्नो लक्षित वर्ग वनाएको छ ।

यामाहाले एफजेड र आरवानफाइव बाइक युवालाई लक्षित गरी बजार भित्राएको छ । होन्डा तथा हिरोहोन्डाको अधिकृत विक्रेता स्याकार कम्पनीले पनि युवालाई लक्षित गरेर वाइक भित्राउने गरेको छ । गत बर्ष होण्डाले युनिकोन र साइन मोटरसाइकललाई युवा अनुकुल भन्दै बजार प्रबद्र्धन गरेको थियो ।

वाइकसँग व्यक्तित्व जोडिन थालेपछि युवाको रोजाइ स्टाइलिष्ट वाइक पर्न थालेको स्याकारका निर्देशक सौरभ ज्योतिले बताए । आरामदायी र इन्धन कम खपत हुने वाइक पनि रोजाइमा पर्ने गरेको अग्रवालले बताए ।

मोटरवाइकललाई हेर्ने नजरमा पनि परिवर्तन आएको छ । पहिले यसको क्रेज वढ्ने गरेकोमा अहिले वाइक आवश्यकता हुन थालेको छ । ुवाइक क्रेज होइन आवश्यकता हुन थालेको छु बजाजको अधिकृत विक्रेता गोल्छा समुहका कार्यकारी निर्देशक शेखर गोल्छाले भने । उनले वाइक आधरभूत आवश्यकता हुन थालेकाले पनि माग वढेको बताए ।

गत बर्ष वाइकको विक्री ४० प्रतिशतले बढेको थियो । यो बर्ष पनि वाइकको माग १० देखि २० प्रतिशतले वढ्ने मोरङ अटोका अग्रवालले बताए । उनले रेमिट्यान्सको बृद्धिदर गत बर्षको जति नै भए मागपनि त्यही अनुसार वढ्ने जानकारी दिए ।

३३ बर्षअघि एस्कोर्टस राजदुततबाट नेपाली बजारमा ुराजु गर्दै आएको मोरङ अटोले अहिले ग्ल्याडिएटर अल्वा जि-५ क्रुक्स-५ आरवानफाइव एफजेड एमएम-११० वाइक विक्री गर्दै आएको छ । पुराना उत्पादनलाई परिस्कृत गर्दै तथा नयाँ स्टाइलिस वाइक भित्राउँदै यामाहाले आफ्नो व्रान्डलाई स्थापित गरिरहेको अग्रवालले बताए ।

स्याकारले होन्डाको साइन स्टुनर सिविएफ र युनिकोन वाइक हालै बजारमा ल्याएको छ । रिसेल भ्यालु राम्रो हुने गरेका यी वाइक पुरुष केन्द्रित हुन् । सबैका लागि हुने गरी होन्डाले भर्खरै मात्र एक्टिभा स्कुटर बजारमा ल्याएको छ । विशेषगरी महिलाका लागि हुने गरी कम्पनीले एभिएटर र डिओ स्कुटर पनि ल्याएको छ ।

स्प्लेन्डर वाइकबाट नेपाली बजारमा ख्याति कमाएको हिरोहोन्डाले स्प्लेन्डर एनएक्सजी स्प्लेन्डरप्लस र सुपर स्प्लेन्डर ल्याएको छ । हिरोहोन्डाको स्याकारको हिरोहोन्डाले एचेभर सिभिजेड-टे्रम सिडी डिलक्स ग्ल्यामर हंक करिज्मा प्यासनप्लस पनि बजारमा राम्रो प्रभाव जमाउन सफल वाइक हो । हिरोहोन्डाले प्लेजर स्कुटर पनि विक्री गरिरहेको छ ।

पल्सर वाइकबाट नेपाली युवाको मन जितेको बजाजले १२५ सिसीदेखि २ सय सिसीसम्मका वाइक बजारमा ल्याएको छ । स्टाइलिस स्पिड र वढी सिसीको पल्सर गत बर्ष सबैभन्दा वढी विक्ने मध्येको वाइकमा पर्छ । ुपल्सर युवा सुहाउँदो भएकालॆ यसको माग एकदमै वढ्योु बजाज व्राण्डको वाइक विक्री गर्ने गोल्छाले भने । उनले युवा स्पिड र स्टाइल मनपराउने भएकाले उनीहरुको रोजाइ पल्सरतर्फ ढल्किएको बताए ।

बजाज व्राण्डको पल्सरका साथै एक्ससिडी डिस्कभर डिस्कभर डिटिएसआइ एभेन्जरलगायतका वाइक विक्री गर्दै आएको छ । बजाजको प्लाटिना एभेन्जर र कि्रष्टल वाइक पनि नेपाली सडकमा दौडिरहेका छन् ।







No comments:

Post a Comment

thanks for comment